22/11/2016
Aquests descomptes arriben a les més de 3.000 persones que tenen la app del servei municipal de préstec de bicicletes.
Els comerciants de Castelló estan començant a apostar per un nou canal per connectar amb els clients de cara al Black Friday del proper 25 de novembre. Al voltant de de 30 comerços de la ciutat ja ofereixen descomptes i promocions a través de Bicicas+, la plataforma integrada en la app de Bicicas perquè qualsevol que la tinga descarregada en el seu mòbil puga beneficiar-se. El regidor de Mobilitat, Rafa Simó, destaca que "aquests descomptes van dirigits a les més de 3.000 persones que tenen la app del servei de préstec de bicicletes".
Bicicas+ ha estat molt ben acollida pel comerç local i compta amb el suport de les regidories de Mobilitat i de Comerç i també del Consell de Comerç, amb els representants del qual es van realitzar reunions prèvies per consensuar el seu funcionament. La regidora d"Impuls de l"Activitat Econòmica, Patricia Puerta, explica que es tracta de "una manera d'unir transport net urbà i foment de les compres en comerços de proximitat, ampliant les prestacions del servei de préstec de bicicletes tant per als usuaris actius com a la resta de castellonencs".
Tendes de roba, calçat i complements per a totes les edats amb fins a un 50% de descompte; promocions en òptiques, tendes d'electrodomèstics, d'esports i de bicicletes; llibreries, acadèmies d'anglès i escoles de massatges i gimnasos, amb 200€ de descompte per a un curs de nutrició esportiva. Les campanyes estan arribant a les més de 3.000 persones que ara mateix usen la app (sumats els sistemes iOS i Android), la qual cosa representa dos terços dels 4.600 usuaris actius que té en total el servei municipal de préstec de bicicletes.
Així, Bicicas+ es beneficia del nou canal de comunicació en el qual s'ha convertit la app de Bicicas, ja que els descomptes i promocions estan accessibles per a totes les persones que es descarreguen l'aplicació, no només per les quals tenen un abonament actiu contractat amb el servei. A més, pròximament l'usuari podrà geolocalizar el comerç a través del seu mòbil per conèixer la seva ubicació.
Els comerços locals de Castelló han intensificat de cara a aquesta setmana les seves accions a través de Bicicas+ aprofitant que el Black Friday marca l'inici de les compres nadalenques. Puerta explica que "la nova plataforma ofereix diferents possibilitats de personalització, ja que és el propi comerciant qui pot administrar directament la configuració de la campanya: des del percentatge de descompte i el període fins a segmentar per edat, sexe i codi postal, i fins i tot llançar notificacions perquè arriben a tots els usuaris".