14/10/2016
La regidora Patricia Puerta afirma que aquestes ponències aporten "eines als comerciants per a adaptar els seus negocis als reptes presents i futurs".
La regidora d'Impuls de l'Activitat Econòmica de l'Ajuntament de Castelló, Patricia Porta, i el cap de l'àrea de Desenvolupament Empresarial de la Cambra de Comerç, Francisco García, han presentat hui la vuitena edició de les Jornades de Comerç que se celebraran els dimarts 18 i 25 d'octubre de 9:30 a 13:30 en la seu de la Cambra. "Aquestes jornades, de caràcter gratuït, van dirigides a empresaris, directius i propietaris de negocis que vulguen saber com pot afectar a les seues empreses i comerços els canvis a curt i llarg termini que s'estan produint entre els consumidors i les noves eines que poden utilitzar per a augmentar el benefici en els seus negocis", ha explicat Puerta.
La regidora ha confiat "en la participació del teixit empresarial en aquestes jornades i que els continguts servisquen per a dinamitzar el comerç de la nostra ciutat". Les Jornades de Comerç, organitzades per l'Ajuntament de Castelló i la Cambra de comerç, tenen com a objectiu "facilitar eines als comerciants per a adaptar els seus negocis als reptes presents i futurs que afronta i, en l'edició d'enguany, permetran analitzar les tendències de consum i com millorar l'experiència de compra dels clients", ha defensat l'edil Patricia Puerta.
Per la seua banda, Francisco García ha explicat que la jornada d'aquest pròxim dimarts, 18 d'octubre, aborda les tendències de consum i oportunitats de negoci així com l'interiorisme comercial com a eina clau en la millora de l'experiència de compra. El ponent d'aquesta sessió serà Miguel Lozano, un dissenyador d'interiors centrat en la gestió de l'interiorisme en el comerç minorista.
La setmana següent. El dimarts 25 d'octubre, s'impartirà una sessió teòric-pràctica en la qual s'aportaran 10 claus per a conquerir el cor dels clients. Què vol el client d'avui? Quins són els seus desitjos, anhels i necessitats? Què és el que li porta a escollir-te i convertir-se en prescriptor del teu negoci? Aquestes són algunes de les preguntes que respondrà la ponència de Manuel Amat Payá, "tendòleg" i expert en màrqueting aplicat al comerç.