12/03/2017

Reunion Comercio 10-03-2017 1.jpg

La regidora Patricia Puerta destaca la importància d'adherir-se a la marca Castelló Comerç, que agrupa a més de 1.200 comerços.

Actualitzar el cens de comerciants, analitzar nínxols de mercat o potenciar la marca Castelló Comerç són algunes de les línies estratègiques del Pla d'Acció Comercial de la ciutat que està impulsant la Regidoria de Comerç de l'Ajuntament de Castelló. La regidora Patricia Puerta ha explicat que "s'ha iniciat un programa per a impulsar el Pla d'Acció Comercial que va a permetre actualitzar el cens de comerciants, donar a conèixer la marca Castelló Comerç, arreplegar necessitats del teixit comercial de tota la ciutat i identificar nous nínxols de mercat".

L'edil ha explicat que a través de la contractació de dos estudiants, un del Grau en Publicitat i un altre d'Administració d'empreses, s'estan impulsat algunes de les línies estratègiques del Pla d'Acció Comercial. "El treball d'actualització del cens comercial és essencial per a optimitzar les campanyes de dinamització comercial que es promouen des de l'Ajuntament i per a millorar la comunicació entre el Consistori i el teixit comercial per a fer arribar, per exemple, les accions formatives que impulsem amb caràcter anual", ha afirmat.

Així, en aquests moments estan adherits a la marca Castelló Comerç més d'1.200 comerços de tota la ciutat. Porta ha subratllat que "el treball de camp que estan realitzant els estudiants ens està permetent acostar la marca Castelló Comerç al teixit comercial de tota la ciutat i, al mateix temps, rebre feedback per part dels comerciants". En aquest sentit, l'edil ha posat com a exemple els comerciants del carrer Carcaixent, que s'han mostrat interessats a fer-nos arribar propostes de dinamització comercial per a la seua zona.

"Volem posicionar la ciutat com a centre de compres i atraure més consumidors, conèixer si hi ha nínxols de mercat que puguen complementar l'actual oferta comercial i fer-la més atractiva i variada, arreplegar necessitats dels comerciants i potenciar la marca Castelló Comerç", ha subratllat la regidora d'Impuls de l'Activitat Econòmica.