07/05/2017

07-05-2017 promocio mercats municipals 1.jpg

La regidora de Comerç, Patricia Puerta, apel·la a la qualitat dels productes, a la història i a l'arrelament cultural per a acostar-se al públic jove.

L'Ajuntament de Castelló llança una nova campanya de promoció dels mercats municipals, el Mercat Central i el de Sant Antoni, amb l'objectiu de captar nous clients. La regidora d'Impuls de l'Activitat Econòmica i responsable de l'àrea de Comerç, Patricia Puerta, ha destacat que sota el lema Diari dels Mercats "la nova campanya de dinamització posa en valor la història i anècdotes que esdevenen dia a dia en el Mercat Central i Mercat de Sant Antoni, així com la promoció dels seus productes locals, amb la finalitat de que el públic jove no perda aqueixa cultura i tradició de comprar en els nostres mercats".

Així, la campanya inclou el repartiment del periòdic Diari dels Mercats que arreplega la història dels mercats, anècdotes i la informació sobre la campanya a càrrec de dos repartidors de diaris vestits del segle XIX, un repartiment que es realitzarà el divendres 12 de maig als voltants del mercat. "Amb aquesta acció externa pretenem captar l'atenció de la ciutadania i acostar-nos a un públic que puga interessar-se pels mercats, per la seua importància i la qualitat dels productes i contribuir així a captar nous clients", ha apuntat l'edil Patricia Puerta.

La nova campanya de dinamització i promoció dels mercats municipals de Castelló que organitza l'Ajuntament de Castelló, que estarà activa del 9 de maig al 9 de juny, incorpora també sorteigs setmanals de xecs de compra per valor de 100 euros, en els quals es repartirà un total de 800 € per a gastar en compres entre els dos mercats. Podran participar totes aquelles persones que realitzen una compra igual o superior a 10 € engrapant el tiquet de compra o en defecte d'açò una còpia al costat del bitllet que hauran de dipositar en l'urna situada en cadascun dels mercats.

Els premis es donaran el 19 de maig i el 2 de juny a les 12 hores en el Mercat Central amb el lliurament de quatre xecs de 100 euros cadascun (dos xecs per a cadascun dels dies) i el mateix es farà en el Mercat de Sant Antoni els xecs es lliuraran el 26 de maig i el 9 de juny.

La regidora Patricia Puerta també ha animat als comerciants i els castellonencs a compartir les seues anècdotes i la història del seu mercat en xarxes socials mitjançant els hashtags #diaridelsmercats #mercatsmunicipalsdecastello "per a donar més difusió a la campanya i, sobretot, per a arreplegar la importància que tenen els mercats en el dia a dia de la nostra ciutat i com formar part de la seua història".