19/11/2016
Marco aposta per vendre paquets tancats que afavorisquen l'arribada de visitants a la nostra ciutat.
L'alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha mantingut una reunió de treball amb Joan Serafí Bernat, director de l'Aeroport de Castelló, per a reforçar la col·laboració entre ambdues entitats i aprofitar el potencial de l'aeroport per a vendre la ciutat de Castelló com a destinació turística a Europa.
Marco i Bernat han abordat com coordinar accions de promoció per a atraure a Castelló el major nombre possible de turistes ja que l'aeroport preveu aconseguir els 240.000 viatgers en 2017 amb l'engegada de noves línies i els vols xàrter que estan començant a funcionar. En aquest sentit, la primera edil s'ha compromès a potenciar campanyes de promoció en l'estranger, sobretot en les ciutats amb vols directes a la nostra província, per a vendre paquets tancats que afavorisquen l'arribada de visitants a la nostra ciutat.
L'alcaldessa ha explicat que "el Patronat Municipal de Turisme està treballant en una estratègia específica per a aprofitar al màxim l'aeroport i perquè, indistintament de la destinació al que vagen els viatgers en la província, facen una escapada a la ciutat per a gaudir d'alguns dels nombrosos atractius que ofereix". En aquest sentit, Amparo Marco ha posat en valor la completa programació cultural i d'oci que l'ajuntament està impulsant en la nostra ciutat durant tot l'any, així com l'aposta per la celebració de tot tipus d'esdeveniments esportius. "Tot açò, unit als atractius turístics de la nostra ciutat: platges, paratges naturals i oferta gastronòmica, estan donant resultats molt positius en índexs d'ocupació hotelera" ha afegit.
Finalment, la primera edil i el director de l'aeroport també han abordat la promoció de les Festes de la Magdalena, declarades d'interès turístic internacional, en l'estranger, principalment a Anglaterra. "Estic convençuda que amb una bona promoció, les festes de la Magdalena poden atraure a un important nombre de turistes europeus" ja conclòs Marco.