13/08/2017
La iniciativa, que es desenvoluparà de setembre a novembre, inclou tallers infantils i concerts en tots els districtes.
L'Ajuntament de Castelló ha impulsat a través de la Regidoria d'Impuls de l'Activitat Econòmica, dirigida per Patrícia Porta, una iniciativa per a promocionar els comerços locals dels sis districtes de la ciutat (Nord, Sud, Est, Oest, Centre i Grau). Aquesta campanya de dinamització de barris se celebrarà els dissabtes al matí, aproximadament de 10 a 15 hores, entre el 9 de setembre i el 25 de novembre.
"El principal objectiu és convidar als i les castellonenques a conèixer els comerços més propers a ells i incentivar les compres en els barris. A més, en els dies claus de la campanya es realitzaran tallers infantils i concerts per a tots els públics", ha destacat la regidora Patrícia Porta. D'aquesta manera, cada districte comptarà amb un d'aquests esdeveniments de dinamització comercial.
Aquesta campanya dóna continuïtat a altres iniciatives de l'àrea de Comerç per a incentivar les compres en els establiments de proximitat. No obstant açò, en aquesta ocasió s'ha ampliat la diversitat de les activitats i també es realitzaran esdeveniments musicals i concerts, perquè el públic de totes les edats puga gaudir d'aquesta iniciativa.
La intenció de la Regidoria d'Impuls de l'Activitat Econòmica és promocionar els comerços de tots els districtes de la ciutat amb una dinamització que atraga a potencials clients i servisca per a afavorir les compres en el comerç de proximitat. La regidora ha insistit que "aquest comerç de proximitat és el que ajuda a fer ciutat, singularitza l'oferta i serveix per a dinamitzar els barris".