17/07/2017
La regidora Patricia Puerta destaca l'augment del 350% del pressupost d'Ocupació fins a aconseguir els 4,2 milions en 2017.
L'Agència de Desenvolupament Local de l'Ajuntament de Castelló passa a denominar-se CastellóCREA i estrena nova identitat corporativa. Amb aquesta iniciativa, la Regidoria d'Impuls de l'Activitat Econòmica, dirigida per la regidora Patricia Puerta, pretén visibilitzar l'impuls a les polítiques d'ocupació del Govern Municipal que ha traduït en un augment del 350% del pressupost de l'àrea des de 2015 fins a situar-se en 4,2 milions en 2017, aprovar i desenvolupar el primer Pla Estratègic d'Ocupació amb què conta Castelló o posar en marxa plans municipals d'ocupació com Jornals de Vila.
L'edil Patricia Puerta ha presentat avui al costat de la cap de Negociat Remedios Pavón la nova identitat corporativa de CastellóCREA, que serà la imatge de les accions municipals que es desenvolupen en els àmbits de l'ocupació, la formació, l"empreniment, l'orientació, l'impuls econòmic i el Pacte Local per l'Ocupació. "Volem visibilitzar l'aposta del Govern municipal per àrees estratègiques de les nostres polítiques d'ocupació que han permès, per exemple, posar en marxa iniciatives com la primera cooperativa d'emprenedors de la Comunitat Valenciana beta.coop, multiplicar les accions per a promocionar la emprenedoria, ampliar el ventall d'activitats de formació i afavorir la innovació", ha destacat Puerta.
La marca CastellóCREA es compon d'un logotip modern però refinat, amb una alta llegibilitat i un imagotip geomètric de formes pures que recorda la doble C de CastellóCREA. La regidora d'Impuls de l'Activitat Econòmica ha assenyalat que aquesta nova identitat suposa un pas més en "l'aposta per situar l'ocupació, l"empreniment o la formació com a àmbits d'acció prioritària per a generar oportunitats laborals per als i les castellonenques". Aquest logo pretén simbolitzar els canvis que s'estan duent a terme en les diferents àrees d'ocupació amb l'objectiu de que es convertisquen en solucions reals per als problemes que preocupen als ciutadans.
La Regidoria d'Impuls de l'Activitat Econòmica ha confiat la creació de la identitat corporativa de CastellóCREA en La Webberia, un dels projectes que formen part de beta.coop, la cooperativa d'emprenedors impulsada per l'Ajuntament de Castelló i Fevecta, primera que funciona a la Comunitat Valenciana i segona en tota Espanya. La Webberia és projecte que pretén fer confluir el disseny de qualitat amb les tecnologies més avançades, format per gent jove i creativa, però amb sobrada experiència en el sector.